Žádný výsledek
Zobrazit výsledky
DigitálníTrend.cz
cs_CZ Čeština
cs_CZ Čeština sk_SK Slovenčina en_US English de_DE Deutsch es_ES Español it_IT Italiano nl_NL Nederlands ru_RU Русский vi Tiếng Việt ko_KR 한국어 ja 日本語 zh_CN 简体中文
  • Úvod
  • Kryptoměny
    • Ceny kryptoměn
    • Kde koupit bitcoin a kryptoměny
  • Internet
  • Online nákupy
  • Úvod
  • Kryptoměny
    • Ceny kryptoměn
    • Kde koupit bitcoin a kryptoměny
  • Internet
  • Online nákupy
Žádný výsledek
Zobrazit výsledky
DigitálníTrend.cz
Žádný výsledek
Zobrazit výsledky

Jak založit e-shop krok za krokem

Admin1 od Admin1
5 února, 2022
v Jak založit web
Čas: 9 min
A A
0
Zaregistrujte se na největší burze Binance a získejte bonus až 600 USD včetně automatického cashbacku až 40%!

V tomto článku se dozvíte, jak založit e-shop a co je ještě důležitější, naučíte se, jak řídit návštěvnost a vytvářet tržby. Tento článek pravděpodobně čtete z důvodu, že hledáte nějaký software nebo aplikace, které vám pomohou spustit e-shop nebo návod na zakládání e-shopu. Najít vhodný software je poměrně snadné. Např. Shopify, návrhy uvádíme níže. Ale dosáhnout toho, aby e-shop vydělával, patří k složitějším oblastem. Tento článek se zaměří na obě oblasti – jak vytvořit e-shop a přilákat návštěvníky a tím také prodej. Předtím, než se dostaneme k této problematice, pojďme se podívat na to, jak vybrat produkty k prodeji.

1. Vyberte správný produkt k prodeji

Výběr správného produktu k prodeji je naprosto nezbytné pro úspěch vašeho online obchodu. Nicméně, výrazem “správný” nehovoříme o kvalitě, ale o jedinečnosti vašeho produktu.

Je to z toho důvodu, že když založíte online obchod, soutěžíte s velkým množstvím populárních webů, které prodávají vše pod sluncem. Zamyslete se například nad Amazonem a Ebayem, abyste získali představu.

Obecně platí, pokud budete prodávat věci, které jsou již na těchto stránkách k dispozici, budete zažívat nelehké období. Chcete-li založit úspěšný online obchod, je zapotřebí, abyste našli svůj segment. Identifikujte ho a nebo přímo vytvořte produkt, který není prodáván každým obchodníkem na internetu. Zároveň vyberte produkt, který má předpoklad, že udrží vaše online podnikání.

Vyzkoušejte TOP burzu Bitget s bonusem až 4163 USD za váš vklad bez KYC!

Například, místo prodeje kytary, která je běžně k dispozici na Amazonu, můžete zvážit prodej instrumentu, který je těžké najít online a u kterého víte, že je po něm velká poptávka. Hledání segmentu obvykle zahrnuje výzkum klíčových slov. Pojďme se na to podívat.

2. Najděte váš segment pomocí výzkumu klíčových slov

Abyste našli svůj segment, budete muset provést nějaký výzkum.

Nejjednodušší způsob, jak identifikovat segment:

1) Použít nástroj ke zkoumání klíčových slov (Moz Keyword Explorer, SERP) s cílem najít segment

2) Provádět online průzkum, abyste zjistili, jaký druh konkurence působí na těchto trzích

Nástroje pro vyhledávání klíčových slov

Nástroje pro vyhledávání klíčových slov vám pomohu zjistit, kolik vyhledávání pro různá klíčová slova za měsíc proběhlo. Můžete se například dozvědět, že slovo “koupit kytaru” bylo vyhledáno 206 000 krát za měsíc. Slovo “koupit ukulele” pouze 1 600 krát za měsíc.

Na základě těchto zjištění si můžete začít myslet, že existuje mnohem větší trh s kytarami. Řeknete si, budu prodávat kytary. Ale tady se zastavte a začněte přemýšlet o množství obchodů s kytarami, se kterými budete soutěžit.

Čísla, která nám nástroj pro vyhledávání klíčových slov prozradí, nám říkají, že ukulele je mnohem vhodnější specifický produkt s dostatečným zájmem lidí o jeho zakoupení. Téměř 20 000 ročně po celém světě. Což je dostatečný počet lidí na to, aby bylo udrženo fungování online obchodu se zaměřením na ukulele.

Otázkou je, zda již existuje mnoho maloobchodních prodejců, kteří prodávají tento výrobek na trhu. To by vám mohlo situaci ztížit.

Abyste to zjistili, musíte se zaměřit na “obtížnost klíčových slov”. Skóre, které je dáno nástroji pro vyhledávání klíčových slov. Čím vyšší je skóre obtížnosti klíčového slova, tím těžší bude hodnocení pro vyhledávání názvu tohoto produktu.

Je také dobrý nápad provést vyhledávání v Google, abyste zjistili, kolik online obchodů se specializuje na prodej ukulele. Pokud zjistíte, že existuje mnoho populárních online obchodů s ukulele, měli byste začít přemýšlet o prodeji jiného produktu. Ale pokud najdete pouze jeden nebo dva obchody, můžete začít přemýšlet o zahájení podnikání s tímto specifickým produktem.

To je velmi základní případ, můžete zajít mnohem dál. Během výzkumu můžete zjistit, že existuje mnoho prodejců ukulele, ale není tam mnoho prodejců, kteří se zaměřují na sopránové ukulele.

Trik je obvykle najít výrobky, pro které existuje silná poptávka. Ale s relativně malým množstvím internetových obchodů, které je prodávají (v ideálním případě vůbec žádný).

3. Získání zásob

Existují dvě hlavní možnosti, které máte k dispozici, pokud jde o získání zásob. Zakoupení od dodavatele a jejich opětovný prodej a nebo tzv. dropshipping.

Výhoda první varianty – koupě od dodavatele, kterého znáte, je to, že si můžete zkontrolovat kvalitu zásob. Zajistit, že je zboží vyráběno eticky a budovat dobrý vztah s dodavatelem.

Nevýhodou je, že budete potřebovat nějakou hotovost, abyste investovali do nákupu zásob. Vyrábíte-li sami, budete muset investovat do výroby. Pokud vyrábíte své vlastní produkty, jste ve skutečnosti dodavatelem.

Druhou možností je dropship. Dropshipping je metoda, kdy nedržíte na skladě to, co prodáváte. Zadáte objednávku, kterou zašlete dodavateli a on dodá zboží zákazníkovi. V tomto případě fungujete jako prostředník.

Hlavní výhodou této metody je, že není vyžadována žádná předběžná investice. Nevýhodou je, že dropshipping je poměrně konkurenční oblastí. Můžete nakonec prodávat produkty, které prodává mnoho konkurenčních obchodníků. Kromě toho může docházet k určitým etickým obavám. Všichni dropshippingoví dodavatelé nemají nejlepší záznamy, pokud jde o způsob, jakým se jejich zboží vyrábí.

Většina hlavních platforem elektronického obchodování nabízí doplňky/integrace, které umožňují vyhledávat a nabízet zboží od široké škály dodavatelů. Mezi oblíbené aplikace patří Oberlo pro Shopify a Alibaba pro Bigcommerce.

4. Jak vytvořit e-shop

Jakmile identifikujete segment a vhodný produkt a budete vědět, kde získat zásoby, je na čase přemýšlet o tom, jak založit e-shop. Můžete si najmout agenturu nebo odborníka, který vám navrhne váš online obchod. Pokud si zvolíte tento způsob, ujistěte se, že bude implementováno řešení, které vám umožní spravovat e-shop i bez jejich pomoci poté, co bude online obchod funkční.

To znamená, že vám musí poskytnout přístup do systému správy obsahu (CMS), který umožní snadno upravovat stránky a přidávat/odebírat produkty. Poté, co bude online obchod fungovat, nebudete muset platit vývojáři nebo webmasterovi, aby tyto akce pokaždé prováděli. Pokud nemáte dostatek času nebo si zrovna nerozumíte s počítači, může mít smysl najmout odborníka, který tuto práci provede za vás.

jak založit e-shop shopify online obchod jak vytvořit e-shop návod na zakládání e-shopuUkázka tématu Shopify

Další možností je použít software pro vytvoření online obchodu, takže si můžete vytvořit svůj obchod sami. Je to mnohem levnější varianta, ale budete muset našlapovat opatrně.

Existuje na výběr mnoho řešení pro internetové obchody, Mezi populární patří Shopify, Bigcommerce nebo Squarespace. Z těch, které byly dosud testovány, bylo zjištěno, že Shopify a Bigcommerce jsou pro uživatele nejjednodušší a není potřeba mít velké znalosti s budováním webových stránek. Rozhodně se jedná o nejvíce uživatelsky přívětivé řešení.

Squarespace je také jednoduchý software, ale postrádá některé z pokročilejších funkcí pro online obchody. Tyto funkce nabízí Shopify a Bigcommerce. Dobrou zprávou je, že všechna tato řešení nabízejí obvykle 14denní bezplatnou zkušební verzi a podporu.

Bezplatné zkušební verze softwarů pro online obchod:

  • Shopify
  • Bigcommerce
  • Squarespace

Pokud již máte webové stránky (například ve WordPressu) a chcete do nich přidat online obchod, nástroje jako EcWid budou užitečné. Umožní připojit widget do vašeho webu (nebo kdekoliv jinde, kde můžete vložit nějaký HTML kód, například Facebookovou stránku nebo blog) a uživatelé budou schopni vidět v tomto místě funkční online obchod.

5. Optimalizujte web pro vyhledávání

Poté, co jste našli svůj specializovaný trh a navrhli online obchod, je zapotřebí se zaměřit na jeho optimalizaci pro vyhledávání. SEO je naprosto zásadní pro úspěch každého projektu online obchodu.

Můžete znovu použít nástroje pro vyhledávání klíčových slov, abyste zjistili, jaký druh vyhledávání je prováděn pro váš typ produktu. Zajistěte, aby vaše webové stránky obsahovaly všechna tato klíčová slova na všech správných místech – názvy stránek, popisy produktů, nadpisy, metadata a adresy URL.  Většina výše zmíněných řešení, zejména Shopify, Bigcommerce a také Volusion vám dávají spoustu kontroly nad SEO.

6. Blog

Velmi důležitou součástí přilákání návštěvníků do online obchodu je pravidelné blogování o tématech souvisejících s tím, co prodáváte. Na vašem webu s tématikou ukulele byste mohli například blogovat o technikách hry nebo o vašem oblíbeném typu ukulelových strun. A také o tom, že v “Some like it hot” hraje Marylin Monroe na ukulele ve vlaku.

Tento druh činnosti je v podstatě známý jako “Inbound marketing”. Pokud se do toho nezapojíte, potenciálně přicházíte o velké množství prodejů.

Tím, že budete vytvářet vysoce kvalitní příspěvky na blog, které obsahují dostatečné množství klíčových slov souvisejících s vaší oblastí podnikání, budete dělat dvě věci:

1) Maximalizovat pravděpodobnost, že se vaše stránky objeví v relevantních výsledcích vyhledávání

2) Ukážete, že jste autoritou v dané oblasti podnikání. Potenciální zákazníci budou mít větší důvěru v prodejce ukulele, kteří mají vášeň a pochopení pro věci, které se ukulele týkají

Stojí za to ukázat hlavní důvod, proč existuje spokojenost s řešeními od Shopify a Bigcommerce pro tvorbu online obchodů. Oba produkty nabízejí funkci blogování, což je velmi důležité pro získávání zákazníků pro obchod.

7. Online reklama

Máte-li rozpočet, stojí za to investovat do online reklamy. Pomůže vám propagovat produkty vašeho internetového obchodu. Dobrým výchozím bodem jsou reklamy Google Adwords a na Facebooku.

Google Adwords

Používání služby Google Adwords zahrnuje identifikaci (a placení) relevantních vyhledávacích frází, které budou zobrazovat reklamy pro váš obchod/produkty.

Podle zkušeností kampaně Adwords obecně fungují dobře, když prodáváte především dražší produkty. Vynaložíte náklad na reklamu v hodnotě 1500 Kč za účelem vytvoření jednoho prodeje. Prodáváte například televizi v hodnotě 25 000 Kč. V tomto případě se vám taková investice vyplatí. Ale pokud vynaložíte 1500 Kč do reklamy, abyste prodali CD v hodnotě 300 Kč, bude potřeba zvolit jiný přístup.

Je to otázka pohledu na vaše limity a jaké různé strategie klíčových slov budete zkoušet, abyste zajistili, že vám reklama nebude ubírat mnoho zisku. Služba Google Adwords vám může pomoci prodat spoustu produktů.

Reklamy na Facebooku

Reklama na Facebooku funguje na odlišném principu oproti Google Adwords. Zde platí, že reklamy se zobrazují osobám, které Facebook informovaly o tom, co je zajímá.

Pomocí reklamy na Facebooku můžete inzerovat například trička Beatles pro lidi, kteří mají rádi Beatles, VW klíčenky pro lidi, kteří řídí Volkswageny a tak dále.

Reklamy na Facebooku jsou velmi mocné a umožňují se dostat k obrovskému počtu lidí. Stojí za to porozumět tomu, jak fungují, než za ně utratíte peníze.

8. Kupte již existující online obchod

Pokud se vám zdá, že založení vlastního online obchodu je příliš náročné, máte možnost zakoupit internetový obchod, který již vytváří zisk. Je to mnohem jednodušší, než si myslíte. A to díky službám jako je Exchange Marketplace od Shopify nebo Empire Flippers. Umožní vám procházet online obchody, které byly prozkoumány odborníky dříve, než byly uvedeny do prodeje.

Mohlo by vás zajímat: Nejlepší český hostingy 2018 (Srovnání a recenze)

Zajímavé akce pro naše čtenáře

eToro

Spolehlivý CFD broker

U 78 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.

Otevřít účet Recenze

Binance

Obchodujte se slevou až 45% z poplatků

Otevřít účet Recenze

Phemex

Zdarma bonus až do výše 2500 USD po registraci a vkladu

Otevřít účet Recenze

Bybit

Zdarma bonus až 3650 USD po registraci a vkladu

Otevřít účet Recenze
Veškerý obsah v tomto článku slouží jen pro informační účely a v žádném případě neslouží jako investiční rady. Investice do kryptoměn, komodit a akcií je velmi rizikové a může vést ke ztrátám kapitálu.

Podobné články

Kde najít nejlepší WordPress šablony?
Jak založit web

Kde najít nejlepší WordPress šablony?

5 února, 2022
Web hosting
Jak založit web

Nejlepší český hostingy 2022 (Srovnání a recenze)

28 ledna, 2022
Web hosting
Internet

Nejlepší zahraniční hosting služby 2022 (Recenze a tipy)

28 ledna, 2022
seo
Jak založit web

Základní průvodce WordPress SEO pro začátečníky

28 ledna, 2022
google analytics
Jak založit web

Jak nainstalovat Google Analytics pro webovou stránku

28 ledna, 2022
Přihlaste se a okomentujte.
  • Doporučujeme

    • Spolehlivý CFD broker
    Navštívit Recenze
    Více info
    U 78 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
  • Doporučujeme

    • Získejte přes nás 15% zpět!
    • Spolehlivost
    • Široký výběr kryptoměn
    • Podpora CZK
    Navštívit Recenze
    Více info
    • Zdarma bonus až 3650 USD po registraci a vkladu
    • Spolehlivost
    • Nízké poplatky
    Navštívit Recenze
    Více info
    • Zdarma bonus až do výše 2500 USD po registraci a vkladu
    • Spolehlivost
    • Široký výběr kryptoměn
    Navštívit Recenze
    Více info

Štítky

akcie analyza bankrot binance bitcoin blockchain btc burzy kryptoměn cardano coinbase dogecoin do kwon ecb elon musk eth ethereum Ethereum The Merge Evropská Unie FED FTX inflace investice kolaps krypto burza kryptoměny LTH medvědí trh návod on-chain data poplatky průzkum recenze recese regulace kryptoměn rusko Sam Bankman-Fried sec Solana stablecoiny Terraform Labs tether těžaři usa Vitalik Buterin zlato

Nejnovější příspěvky

  • Regulátoři NY přebírají kontrolu nad další bankou přátelskou ke kryptoměnám – Signature Bank, vláda poskytne finační pomoc pro ochranu vkladatelů
  • Která evropská země zaznamenává nejvíce zajmu o kryptoměny, je Česko v top 10? – Studie
  • Další rána pro sektor kryptoměn? Americké krypto burzy budou pravděpodobně čelit hromadné žalobě
  • Bankovní sektor v krizi: Silicon Valley Bank byla uzavřena regulátory
  • Kryptoburza KuCoin čelí žalobě amerických regulátorů, tentokrát může vytvořit nebezpečný precedens pro Ethereum
  • Cena bitcoinu klesá na víceměsíční minimum, ale data ukazují na možný krátkodobý odraz
  • Další rána pro sektor kryptoměn: Silvergate Capital zavírá

© 2022 DigitálníTrend

Žádný výsledek
Zobrazit výsledky
  • Úvod
  • Kryptoměny
    • Ceny kryptoměn
    • Kde koupit bitcoin a kryptoměny
  • Internet
  • Online nákupy

© 2022 DigitálníTrend

Vítejte zpět!

Přihlaste se níže na svůj účet

Nemáte heslo?

Získat heslo

Zadejte přihlašovací jméno nebo email.

Přihlášení
cs_CZ Čeština
cs_CZ Čeština
sk_SK Slovenčina
en_US English
de_DE Deutsch
es_ES Español
it_IT Italiano
nl_NL Nederlands
ru_RU Русский
vi Tiếng Việt
ko_KR 한국어
ja 日本語
zh_CN 简体中文
Používáme cookies, abychom vám mohli poskytovat lepší zážitek z prohlížení, analyzovali provoz na webu, přizpůsobovali obsah a zobrazovali cílené reklamy. Pokud budete i nadále používat tento web, souhlasíte s používáním cookies z naší strany.